Avaliações de Pandy Food Almere

Avaliações recentes

5.0
.
9 junho 2024
Lekkerbek
3 junho 2024

Via mail 1uur voor bezorging maar binnen 1/2uur was de bestelling er al helemaal prima natuurlijk. Lekkere kapsalon en pizza niets mis mee.

J. Kooistra
2 junho 2024

pizza was niet warm maar lauw en verwachte bezorgtijd was 1 uur en de pizza kwam later.

Ismail Bouazza
28 maio 2024

Eten is lekker pizza kan wel meer smaak in

Yousef
26 maio 2024

Kapsalon en hotwings genomen. Kapsalon prima, smaak en versheid van de hotwings goed, beter als de kfc! Snelle en vriendelijke bezorging. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Param
14 maio 2024

I ask to make it spicy it was sweet

Ramazan
11 maio 2024

Eerst wist hij niet waar hij moest komen, ben naar hem toe gelopen ergens anders. Saus vergeten gebeld niet eens excuses aangeboden of extra saus bij gedaan totaal geen service heel jammer terwijl we zo vaak daar bestellen.

Ray
9 maio 2024

Helemaal goed

Ali
1 maio 2024

Snel en lekker!

M
11 março 2024
Bram
25 fevereiro 2024

Pizza's besteld. Deze waren op tijd bezorgd en nog warm. Smaak was goed.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ali
6 fevereiro 2024

Snelle bezorging en heerlijke pizza’s en kapsalon zoals altijd. Voor het eerste de veggie pizza besteld- die mocht wat meer groente bevatten

Loverdee
2 fevereiro 2024

Eten is altijd lekker en aardige bezorgers! Eten is ook snel en warm geleverd

E.J.
28 janeiro 2024
-
22 janeiro 2024

Broodje hete kip altijd goed, vandaag de zinger burger geprobeerd, wauw! Echt lekker.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Haf
21 janeiro 2024

Op tijd bezorgd en lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ali
19 janeiro 2024
Ramez
14 janeiro 2024

Echt top! Dat er zelf s'nachts bezorgd wordt. Ben zelf namelijk een nachtmens..eten was heerlijk en bezorger was heel vriendelijk, aardig en attent.

Freek
8 janeiro 2024
Ali
4 janeiro 2024

Was binnen 40 minuten bezorgd. Pizza’s en kapsalons waren lekker. Vaste klant hier!

So4lm5n
1 janeiro 2024

Lekker eten, en ook 2 gratis blikjes gekregen omdat ik de eerste klant van 2024 was.

Haf
26 dezembro 2023
Amelia
24 dezembro 2023

Pizza en burgers waren goed. Openingstijden en bezorgtijden op website kloppen niet. Wordt pas bezorgd vanaf 17.00 uur. Had om 13.00 uur al besteld. Zou om 13.40 uur bezorgd worden. Zou klantvriendelijk zijn als de informatie kloppend wordt gemaakt.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Delano
24 dezembro 2023
Haf
21 dezembro 2023
Ali
9 novembro 2023

Lekkere pizza’s Optijd bezorgd Vriendelijke bezorger

Sam
31 outubro 2023

Op tijd was de bezorger en het eten was warm heerlijk top!

Corrie de Groot
20 outubro 2023

Weer instructies op de bon geplaatst maar helaas weer niet uitgevoerd. Als ik aangeef GEEN CHAMPIGNONS in verband met ALLERGIE doe ze er dan ook niet bij.

Cyb
10 outubro 2023

Altijd lekker!

Ladoo
3 outubro 2023
Ali
29 agosto 2023

We hadden een grote bestelling spareribs en ook nog pizza’s. Alles was prima en op het gewenste tijdstip bezorgd.

Wouter
12 agosto 2023
Subaida
9 agosto 2023

Pizza kip saťe, 👌👌👌 heerlijkkkk en perfect

Petra
30 julho 2023

Vriendelijke bezorging en snelle levering. Bestelling was top. Deze keer eens pizza besteld en ook deze zijn voortreffelijk! Een aanrader!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jos
23 julho 2023

Pandy… altijd goed 👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Noori
22 julho 2023
K
20 julho 2023
Petra
17 julho 2023

Heerlijke kapsalon, voldoende en goed warm. Ook binnen de aangegeven tijd bezorgd. Een aanrader!!

chay
29 junho 2023

Bestelling gedaan om aftehalen en heb mijn eten nooit gekregen. Heb geklopt en 5 keer gebeld en heb uiteindelijk 16 euro aan eten niet gekregen. NOOIT MEER.

R.M Farhan
28 junho 2023

today I was very bad experience with panda food. i orderd 2 zinger burger but the both burger was over cooked and the bread colour was almost black. but strange when i called to them and the boy pickup my call and he said i don’t believe you and you are lying with me. i tell him that I have picture and I can share with you and then he replied even I will not believe your picture and then I asked about his name and he said I have no name. I was the regular customer of panda food but sorry for the next time.

Petra
23 junho 2023

Weer goed binnen de tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger en eten was weer warm en heerlijk.

R.M Farhan
18 junho 2023
Ali
17 junho 2023

Pizza half half was prima Pasta seafood beetje smakeloos en weinig seafood erin.

Ali
28 maio 2023
Ik
15 maio 2023
Tirza
8 maio 2023

Beste eten voor in de nacht echt top goeie smaak

Saleem
4 maio 2023

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Shahzaib
4 maio 2023

Perfect

Saloe
3 maio 2023

Voor de prijzen mogen ze de bakken wel beter vullen. Zeer weinig pasta leek op een halve bak. Weinig smaak aan de carbonara. Bij de kapsalon was de saus en de sla ver te zoeken. En ook weer leek het op een halve bak.

?
3 maio 2023

Eten was goed zoals altijd, alleen waren de kapsalon bakken niet gevuld zoals voorheen. De bakken zaten geen eens vol, voorheen tot aan de rand gevuld nu een stuk onder de rand en “gaten” in de vulling waardoor er nog minder in zat.

Youssef
20 abril 2023

Bestelling 40 min te laat. Besteld om 5 uur met expliciet erin dat het eten om 20:40 moet binnenkomen ivm vasten. Ontvang het pas 21:30. Wanneer ik bel zeggen ze ja we hadden politie controle. Slap excuus. Troep tent.

Rayan
20 abril 2023

Pizza is geen eens binnen gekomen

Michael
11 abril 2023

Ik bestel regelmatig kapsalon(s) bij Pandy food. Helaas dit keer was het eten bij aankomst koud en weinig (weinig vlees, veel minder dan normaal). Daarnaast zat er (weer) geen sambal op. Normaal zijn wij tevreden, helaas dit keer niet.

Zoligga
27 março 2023

Meestal lekker maar dit keer viel het me tegen. Pizza’s aan de droge kan alsof ze te lang in de oven zaten. En de toppunten waren erg karig. Pizza Hawaï op elke punt 1 stukje ananas id voor kip pizza deze moest je dit keer echt zoeken. Jammer vorige keren zo veel beter

A van klooster
23 março 2023
Bram
15 março 2023

Lekker en op tijd bezorgd, wat wil je nog meer. De aanbieding van 2 + 1 gratis is een goede, houd deze nog even aan :-)

Zoligga
13 março 2023

Eten lekker, had wel wat sneller gemogen. Vriendelijke bezorger

Malay Kapat
13 março 2023

Hallo, Ik heb mijn bestelling op 11 maart 2023 nog niet ontvangen hoewel ik er € 23,01 voor had betaald. Kunt u het bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten op mijn rekening?

Nima
13 março 2023
Mariska
8 março 2023

Dit was de eerste keer dat we bij Pandy hebben besteld. We gaan dit geen tweede keer doen. Pizza’s erg droog en zonder verse producten, ik had zelfs nog een stuk plastic van de (niet gesmolten) cheddar op de pizza. Hamburger was slap en niet lekker. Zonde van ons geld.

Jeffrey
7 março 2023

Super slechte bezorging om 19:10 besteld zou rond 20:00 bezorgt worden ik kreet me eten pas om 20:40 niet telefonisch bereikbaar slecht

Gio
24 fevereiro 2023
Nadeem
21 fevereiro 2023
Sanae
17 fevereiro 2023

Altijd lekkerste eten en altijd lekker optijd bezorgd!!

Anoniem
6 fevereiro 2023

Het eten is altijd heerlijk!

Q
5 fevereiro 2023

Kipfiletbox met twister fries gewoon goed snel bezorgd 💯

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ali
4 fevereiro 2023
J.
3 fevereiro 2023

Prijs is flink omhoog gegaan, kwaliteit helaas omlaag. :( Spareribs waren amper gemarineerd, kwamen niet goed los van het bot en de helft van het "vlees" bestond uit vet. Stokbrood was nog net niet zwart en erg sompig. Rijst was vroeger zout maar dat is het helaas ook niet meer. Krulfrietjes waren wel weer prima, kids dus nog wel een beetje blij. ;) Satésaus was koud.

Vincent
30 janeiro 2023

Geweldig eten. En precies zoals afgesproken afgeleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dami
29 janeiro 2023

2 pizza’s waren erg slecht. Je zag het onderscheid niet eens. Het broodje was lekker.

Harold
29 janeiro 2023
Mb
23 janeiro 2023

Lekker eten

Shinwari
21 janeiro 2023

Beetje laat maar was lekker 😋

Ismail
21 janeiro 2023

Was lekker eten hoe ze de kaas er op zeten en de saus dat zijn de 2 besten aan hun kapsalon

Jolan
10 janeiro 2023

Helaas zat er geen salami op de pizza, terwijl dat er wel bij stond op het menu. Pizza was voor de rest heel goed en warm.

Shinwari
9 janeiro 2023

Echt lekker food

Alex
25 dezembro 2022

Topper

Sean
21 dezembro 2022
Sv
11 dezembro 2022
Muthu
9 dezembro 2022

The chicken tasted a bit hard and a bit old. Not as good as the usual ones

D kunkels
21 novembro 2022

Droge patat en droge kip donor

S.v
13 novembro 2022
LH
4 novembro 2022

Eten was heerlijk. En bezorging echt stipt op de verwachte tijd.

S.v
31 outubro 2022
Anoniem
29 outubro 2022

Burger menu en pasta besteld. Heerlijk eten en optijd geleverd. Voor herhaling vatbaar!

So4lman
23 outubro 2022
Wilma
20 outubro 2022

Altijd lekker, bezorging snel... jammer dat als je een bezorgtijd voor anderhalve uur later doorgeeft ze het toch gelijk komen brengen. Dat was niet zo gepland bij ons.

Namialous
8 outubro 2022

De bestelling was op tijd en alles was lekker

Tirza
3 outubro 2022

Snelle bezorging en goede porties ! Niks te klagen

Reji
1 outubro 2022

Aanrader. Altijd vers warm en heerlijk!

Bram
1 outubro 2022

Prima eten, lekker en was nog warm bij de bezorging. De bezorging was later dan aangegeven in de mail. 2 uur na de bezorging kreeg ik nog een mailtje dat de bestelling onderweg is, een beetje gek maar doet niets aan de smaak :-)

Kya
27 setembro 2022
Sandra
19 setembro 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd geleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Harry
11 setembro 2022

Broodjes kei hard droog niet te eten shoarma Leek wel gevulde gehakt 15 € betaals nooit meer

Farhan
27 agosto 2022
Ashvin
31 julho 2022

Snelste en lekkerste van ally

Legend
26 julho 2022

had zoveel zin in spareribs man omg was te lekker

A
23 julho 2022
Samantha
8 julho 2022

Lekker, maar bezorging duurt echt veel te lang. Paar keer besteld en steeds ongeveer 1 tot 1,5 uur moeten wachten.

Z
29 junho 2022

Haar gevonden in de pizza en de volgende dag enorm veel buikpijn met z’n allen.